Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Αλλού κοιμάμαι, αλλού ξυπνάω…

Πέμπτη βραδύ αναχώρηση για Ιωάννινα. .προορισμός, πανειπηρωτική έκθεση



…τα folder τα ετοίμασες???, αυτούς που πρέπει να συναντήσεις… τσιγάρα έχω?? Έχω στη τσάντα…την νταντά…ναι μαζί μου την έχω….διόδια, Βέροια, Γρεβενά, στροφές, στροφές,



….και άλλες στροφές…..ανεφοδιασμός στην Μπαλντούμα και τσουπ, έφτασα στη λίμνη…σικάτα δεν την πρόλαβα την έκθεση ανοιχτή…ραντεβού για δουλειά……
Ώρα εκκίνησης ραντεβού 11,35….τέλος ραντεβού στις 2,,,,,, σε κάποιο σπίτι για ξεκούραση…..
Όνειρα, χρώματα, μουσική…. Μουσική????
Δεν είναι μουσική, ξυπνητήρι είναι…τι ώρα είναι? Που είμαι…αααα
Ναι καφές, τσιγάρο, ξύρισμα, πουκάμισο, τσάντα, ραντεβού….πιθανός πελάτης… διαφήμιση, ναι υποσχέσεις, ενδεχόμενα, τάσεις αγοράς, τιμές, url …μεσημέρι… ραντεβού με συνεργάτη, οργάνωση για απογευματινή εξόρμηση στην έκθεση….πολλούς καφέδες δεν έχω πιει και είναι μόλις 3 το μεσημέρι, πω πω εχω καπνίσει και πολύ πάλι,



….μια μπύρα παρακαλώ, …πρέπει να χαλαρώσω λίγο…. Ναι, έτσι θα κινηθούμε, αυτά θα τους πούμε…πάμε σπίτι για χαλάρωμα…κάτι μπήκε στο στομάχι μου αλλά δεν θυμάμαι, τι….μάλλον θα ήταν νόστιμο, από τάπερ βρήκε….45 λεπτά κενό για ξεκούραση πριν την απογευματινή εξόρμηση στην έκθεση…σσσσς ησυχία μπας και με πάρει ο ύπνος. Ένα κινητό χτυπάει, η εκτύπωση δεν μπορεί να προχωρήσει, η μακέτα δεν είναι σε καλή ανάλυση…να σου στείλω Μπιλ, να μου στείλεις το αρχείο…μπάνιο, πουκάμισο τσάντα, βρουμμμ έκθεση….. πιθανός πελάτης… διαφήμιση, ναι υποσχέσεις, ενδεχόμενα, τάσεις αγοράς, τιμές, url…11.00 οπ, βράδιασε…και τώρα κάθεσαι εδώ??? Η φεύγεις??? Το πρώτο αυριανό ραντεβού με το πελάτη είναι 9,30.. σικάτα πάμε πίσω…Μπαλντούμα, στροφές, στροφές και άλλες στροφές…. Γρεβενά…Βέροια, Μάλγαρα….οπ 2ευρο…που το έβαλα το 2ευρο, μέσα στην τσάντα…την πήρα την νταντά??? ναι εδώ είναι….Θέρμη 2,30, βαλίτσα πουκάμισα, πράγματα….πιτζάμες, δόντια, κρεβάτι, και αύριο μεγάλη μέρα θα είναι…τα ματιά κλείνουν, σίτε, διατιμήσεις, διόδια, στροφές, να πάρεις καφέ για το δρόμο, μα αφού δεν είναι έτοιμη η μακέτα ακόμα….SSSSStoooooPPPPPP



Το κεφάλι μου ρε φίλε….που είμαι.????

Στέλιο…ΣΤΕΛΙΟΟΟΟ…

ΣΣΣΤΤΤΤ κοιμάμαι….μην με ξυπνήσετε ακόμα δεν φτάσαμε στον προορισμό…

5 σχόλια:

jijikas είπε...

Ναι, ναι δεν είναι ο δαίμονας του τυπογραφείου που κάνει την τσάντα, να μοιάζει με νταντά…την διαφήμιση να γίνεται διατίμηση…τα σκατά να γίνονται σικάτα…είναι αυτό το άθλιο dejavou, αυτό το μπέρδεμα του μυαλού πάνω στα κουμπάκια του πληκτρολογίου….εάν βάλεις μαζί και τους καφέδες που τελικά έχω πιει…το κάψες το εργαλείο αρχηγέ…..είναι η ώρα που βγαίνει το αρκουδάκι στην οθόνη κρατάει μια μπάρα Kit Kat και φωνάζει…time for a break….

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

εμενα πάντως μόνο το διατίμιση δεν μου κολούσε.. τα άλλα μια χαρά κάτσανε..
Καλημέρα Φίλε.. Καλά τα λες! ;)

Salonica City: http://www5.picfront.org/picture/UZBO2VhYuaT/img/IMG_4048_SalonicaKrhnh_Soyropo_apoPeraia_niikos.jpg
http://www5.picfront.org/picture/ONUst1qPzON/img/IMG_4047_Salonica_Soyropo_apoPeraia.jpg

jijikas είπε...

exeis arxisei kai xrisimopoieis to ergaleio sou apodotika...oxi na mou bgazeis ta mpampouria...eisai oraios, anameno to diko sou blog me to fotografiko sou iliko...min tis vazeis edo adikeisai...

Unknown είπε...

δεν τα γνωριζω εγω αυτα.. blog και mog.. εγω ένας ταπεινός καλητέχνης είμαι.. :)